Tisdag

Blev inge skola för mig idag, jag orkade inte helt enkelt. Fast det gjorde inte så mycket eftersom att jag bara har 2 lektioner på tisdagar, men nu har jag ångest istället eftersom att jag har en hemtenta som ska vara inlämnad på fredag, och den har jag i en plastmapp som smarta jag tog med till skolan och la i skåpet igår, och den måste verkligen göras snart! Imorgon ska jag till danielsgården (hette det så?) också, där ska vi lyssna på nån gubbe som ska prata i nån timme, och sen på fredag har vi prov på det.  Nu går det fort, hinner inte med med alla prov och läxor och allt!

Kom ut ur duschen för ett tag sen. Det var såå skönt! Har städat mitt rum idag också, och vikt lite kläder i garderoben, och det behövdes! Fast jag vek inte allt, haha :b.. det orkade jag inte. Ska titta vidare lite nu, Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0