:)

Hallå : )
Hur mår jag idag? jo, det är bara bra, faktiskt. Gårdagen däremot var inte lika ljuvlig.
Daniel blev 24 år igår, så vi var där och firade honom, jätte trevligt. Jag kom väl hem nån gång vid halv 1 (?). I fredags hade jag och fia skit tråkigt, Och åsa var på fotbollsfest, så vi bestäämde oss för att dricka, som det känns just nu så ångrar jag mig, klarar inte riktigt av alkohol som de flesta vet. Kom hem klockan 7 på morgonen, och sov till fyra på eftermiddagen! Fast jag hade ju såklart vart vaken emellan. Mådde skit gjorde jag iallefall, fyfan jag hade sån fruktansvärd huvudvärk så jag ville bara skjuta mig själv! Nej, nu ska jag hoppa in i duschen.
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0