Längesen

Det var inte igår! Iofs så tror jag inte att någon lider så mycket av det. Men jag fortsätter att låtsas..
Jag får ångest.. jag blir helt seriöst deprimerad när jag tittar på gossip girl, och alla andra mysiga program där tjejerna är rika och kan köpa vad som helst! Jag vill också vara rik! jag vill också kunna köpa va jag vill när jag vill! jag vill också ha ett stooort hus med pool! jag vill också vara 1.80 cm lång och skit snygg! Jag blir så less.
Nu vill jag bara köpa trisslotter för alla pengar jag äger. Som är ungefär, eller för att vara exakt 231kronor och70öre. Det ska jag nog göra imorn. och hoppas på att guldvinsten ligger i en av lotterna, och så är jag miljonär sen! Eller kan man vinna flera miljoner på en tia lott, förresten? Hmm, det återstår att se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0