Attention!



Idag har jag sprungit 2,5km!! och ja, det är skit mycket för att vara jag. Allvarligt, jag har nog aldrig sprungit så långt på en och samma gång.. och nu nä rjag tänker efter lite så har jag nog inte sprungit så långt om man skulle lägga ihop allt jag gått, cyklat OCH sprungit på den här, förre, förr-förra och förr-förr-förra månaden. (Och jag överdrev lite när jag sa att jag sprang hela, vi sprang i nedförsbackarna) Äre lungt annars då? - Ja, det måste jag säga. Utom att jag har åkt på en förkylning såhär lagomt tills man ska på semster, (lördag, Turkiet) men det hade jag räknat med. Så jag går mest omkring och känner mig som en snorbuse, men annars helt okej. Kollade på kristallen idag som gick på 5:an, och då var "en annan del av köping" nominerade, och jag kan verkligen inte tycka att det är roligt det där programmet, jag tycker bara synd om dom! Hur kan man sitta och skratta åt människor som är mongolid? det är något som jag inte kan förstå, och inte kommer kunna förstå heller.. Nej, det gillar jag inte, fy på er! Vad har jag mer gjort idag? - Inget speciellt, dagen började med att sitta och lyssna på en och en halv timmes psykologi, det kunde ju ha vart bättre liksom. Men jag överlevde, sen efter det så hade jag vård&omsorg, fast där gjorde jag inte så mcyket eftersom att eva och kristin är i norge, och vi hade en gammal tant som inte fattar så mycket, så jag satt och tittade runt lite vid datan. helt okej.. :) Sen efter det så hade jag lunch, höjdpunkten på dagen, finns det nåt bättre än mat? nej, jag tror fan inte de! och sist gympa, då jag sprang. Jag kom faktiskt i mål på 15 minuter, och MVG låg på 8.30 :$ Skämmigt, men det är lungt. Jag hade räknat med att ligga död efter halva i nåt dike. Så jag är nöjd. Fick förresten tillbaka svenska proven idag också, och jag kom på att vi hade svenska också, och när man börjar så gör man typ DLS prov, och då räknar man stanine, det högsta är 9 och vi gjorde fyra. Gick ganska bra faktiskt, 8,8,7,4.. helt okej :) Sen resten av dagen så har jag bara legat på soffan. Nu känner jag att det är dags att sova för min del, för jag är skit trött. Dessutom måste jag snyta mig. haha!
God natt&sov gott. Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0