Foood, Mmm!

Hej in the stuga!
Har precis kommit upp ur soffan lat som man är.. slutade halv 12 idag egentligen, men vi fick gå en halvtimme tidigare, så jag slutade 11, jävligt skönt! Och imorn har vi lång dag, går till kvart i fyra, och det var ju inte alls lika kul. Nu sitter jag och laddar in lite nya låtar på mobilen, nån som vet nån bra? jag är nämligen skit dålig på musik. jag vet aldrig vad jag ska ladda ner när jag väl ska det. Jätte irriterande, verkligen! Men jag fick in ett par bra iallefall, dock ganska gamla, men jag har skit svårt att släppa låtar som jag älskar, tex. Jason Mraz - I´m yours, jag kommer nog aldrig att tröttna på den. Jag menar.. det har vart min och beccas låt hur länge som helst nu. Ja, Jag älskaré! :D Nu väntar jag på att mamma ska komma hem så att jag kan få lite mat i magen, jag är skit hungrig! Ändå har jag ätit 6 rostade mackor, ett helt paket vindruvor och en marabou digestive.. känns det som att... men du! Nu öppnades dörren, och in kliver mor min! Nu får jag mat! och ja, jag kanske är för lat för att laga själv. fast ibland måste man ju liksom, men det brukar oftast sluta med att jag ligger på soffan med en påse chips.. Men det är big, big, big no, nu och framöver, jag har gått så jävligt i vikt! och för de som har missat så far ju jag till Tuuurk-heey på lördag! :D Nu börjar nervositeten krypa fram. Fy! Jag som är så rädd för att flyga! Tips? (Att supa sig full är uteslutet)
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0