Mardrömmar

Har inte sovit bra alls inatt, drömde först en mardröm, sen vaknade jag vid 9 sen somnade jag vid 10 och drömde en till. Och när jag vaknade så blödde jag näsblod. :S Jag drömde iallefall att jag var hemma hos min moster, och så kom mina kusin-barn dit, Liam och Linn tillsammans med deras mamma, så satt vi och byggde pärlplattor och allt man gör när man är barn, och efter ett tag så gick vi in i vardagsrummet, men Liam och Linn stannade kvar i köket, och efter ett tag så tycker jag att det blev ovanligt tyst, så jag gick in i köket för att titta vad det var. Då stod liam och snurrade på nån grej och svarade inte när jag frågade vart linn var, så jag tittade ut från balokongen (de bor på 4:de våningen) och ser linn, hänga på balkongen under. och jag får panik, (hon är trots allt bara 5 år, och inte fattar hon att hon ska dra upp sig liksom, hon är inte speciellt lätt heller) så jag springer ner till grannen under och bankar och bankar på dörren, men ingen öppnar. Och sen efter ett tag så vaknade jag. Jag vet inte vad det är, vet nån av er hur man kan få bort mardrömmar? Det måste ju komma från nånting, för jag menar.. det kan inte vara normalt att drömma flera dagar irad. Usch, det var så hemskt!
Annars, mår helt okej, lite förkyld bara så jag är täppt i näsan och lite snorig. Men så blir det nu nör det börjar bli lite kallare. Nu ropar mitt rum att det måste städas, men jag slänger säkerligen in ett inlägg efter att jag har städat och pluggat lite matte :)
Puss!


Kommentarer
Postat av: NATASCHA

fin blogg

2008-09-07 @ 13:44:06
URL: http://juustlooveit.blogg.se/
Postat av: Amir Akrouti

sv: ja jag är väldigt sugen på en sådan.

2008-09-07 @ 13:49:15
URL: http://www.gaybloggen.com
Postat av: Rebecca

Saknar dig också gumman!! Klart vi ska ses snart, jag jobbar varannan helg och är leig varannan så vi kan väl boka in en helg sen när ni kommer tillbaks från turkiet? PUSS

2008-09-07 @ 17:59:56
URL: http://rebeccasecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0