Slapp? Jag? Neej!

Nu har precis kommit upp ur soffan, och där har jag legat enda sen jag skrev mitt senste inlägg. Så jag har varken pluggat matte, och jag har inte haft en tanke på att lyfta mitt feta arsle och städa rummet. huhu! men det är lungt, jag gillaré :) Så, vad händer? kanske skulle ut och springa en lång bit på några mil? Eller kanske spela lite tennis? Mm, ellerhur liksom. Känns lite som att jag MÅSTE ta tag i det där med konditionen.. den suger.. och imorgon så har jag coopertest, det känns inte helt okej eftersom att varken min hals tillåter det eller min kondition som sagt. Men jag har faktiskt planerat att fuska, eftersom att jag vet en genväg genom skogen så kan jag springa 2,5 km på 5 sekunder. Det är inte helt fel.. Men jag får ju liksom vänta i typ tre minuter innan jag hoppar fram mellan buskarna, det måste ju vara lite trovärdigt... Känner mig ännu rassligare än vad jag gjorde imorse, hoppas bara att det hinner gå över innan vi åker, man vill ju inte gå omrking som nån snorlobba när man ör på semester. Jag har inte vart utanför dörren idag, inte ens på balkongen.. men det känns jävligt skönt ändå, och det värsta är att jag BARA har legat framför tv:en. Eller nej, okej.. jag var uppe och åt också, två tre gånger (aa).. men annars har jag bara legat på soffan. Det har vart skit bra program, kunde liksom inte slita mig. Och nya avsnitten av OTH, vad säger man? Gimme more! Och när kommer nya avsnitten av Gossip girl och desperata hemmafruar och prison break och ugly betty? Vart fan tog alla mina program vägen? buhu! Well well, jag får väl helt enkelt vänta, det är liksom det livet handlar om, att vänta och vänta och vänta, SUCK! Nej, nu ska jag hoppa in i duschen, det har jag liksom sagt sen jag åt dagens första måltid, och det var runt 13.. dessutom börjar jag bli lite smått trött nu.. Så att, jaa, kära friends, see ya soon! :D
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0