smell you

Kände att det är dags för ett inlägg som handlar om bara mig. 
Det har hänt lite nya saker i mitt liv, tex. som.. jag är inte lika kär i Wentworth Miller längre (och tur är väl det eftersom att han är bög) utan nu är jag kär i Lil Wayne. seriöst, vilken man! Ja, lite deprimerad är man ju eftersom att det har visat sig att Magnus Betnér är bisexuell. (NOO!!!!) Varför måste alla snygga killar vara homo? det är jätte jobbigt just nu eftersom att alla my mans är bi/homo, utom Lil Wayne förstås. Men det kommer väl det med. Nej, nog om mina karlar.
Nu var det ett tag sen jag skrev ett inlägg som jag la ner energi på, sadly enough. ;)
Asså, skolan går väldigt bra just nu. Det känns som att det inte ens är jobbigt att gå upp ur sängen. Jag menar, 1000kr är ju absolut inte värt att stiga upp för, det måste jag säga! men jag kommer liksom upp ändå, utan problem. Det känns grymt bra. Plus att jag har världens mysigaste klass. Det är så bra stämning i klassrummet. Iofs är det bara jag som hörs. men asså, man kan ju inte vara tyst hela tiden. Och om inte jag pratar så pratar ändå ingen annan, så jag menar.. varför inte, liksom?
Idag har jag varit skit duktig och skrivit två uppsatser, men det var ju inte så att jag hade bråttom direkt, eftersom att vi hade samma lektion från 08.55 till 14.30. sama ämne. Kul liksom. men det var helt okej eftersom att jag hann färdigt med det jag skulle göra. och nu slipper jag tänka på att det måste vara klart innan jag åker. Vissa åker ju liksom till turkiet den 13/9. ganska skönt :)
nej, nu ska jag föna håret sen ska jag hoppa i säng.
Smell you later, kiddos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0