Tjejkväll och pizza

Hallå i stugan :)
Kom hem runt halv 11 från jannice, det var hur trevligt som helst vi satt och skrattade och sen åt vi pizza. Kändes skönt att umgås lite, synd att åsa inte kunde vara med bara. Hon orkade inte eftersom hon kom hem imorse från bulgarien. Hon var brun och fin, och alex (hennes pojkvän) var ju inte så blek han heller. Såg ut som att nån hade doppat honom i choklad, så brun var han. Så man vart ju lite avis. Men iallefall, tillbaka till saken. Vi kom iaf hem från jannice och åkte direkt hem till lina som hade en minifest kan väl man kalla det. Det var några stycken som satt o ch drack och så. Men jag var nykter. Kändes som att det var dags eftersom att jag inte kommer ihåg när jag hade en nykter helg senast. Känns helt okej, fast det blir ju liksom inge kul att umgås med folk som dricker och vara nykter själv. Fick hjälpa Josefina också, tror att nån drack liiiiite för mycket. ;) Men det slutade ju bra iallefall, hon piggnade till. Sen vid 12 så gick alla hem till Alex, utom lina, anton, sudden och josefina. Men jag var så trött så jag gick hem. Fick inte så mycket sömn inatt, ändå vaknade jag typ ett idag tror jag. helt sjukt. Sov inge bra alls. Jag drömmer så sjuka drömmar, har gjort de i flera dagar nu. Ofta mardrömmar. Typ att jag blir jagad eller instängd, och då får jag panik i sömnen, sen slutar det med att jag vaknar och är helt svettig. det är skit jobbigt. 
nej, nu ska jag nog tvätta bort sminket och borsta tänderna, sen ska jag krypa ner under mitt duntäcke. huhu! 
God natt
Puss 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0