Trött som satan

Idag är det fredag, och vad gör jennifer? -Jo, hon sitter hemma hos Henrik och erik och gör ingenting alls! Överhuvudtaget. Jag har liksom pluggat idag tillochmed. Matte! På en fredag! vad fan är det för fel?! :O
Jag längtar tills imorn, för då ska vi troligen hem till jannice och ha en väldigt mysig tjejkväll bara vi tjejer. Vi ska äta pizza, och det ska vara 100% alkoholfritt. Jag har lovat att vara nykter hela helgen. men det får vi allt se hur det blir med den saken. Mysigt ska det iallefall bli. Det var längesen jag var med bruttorna från månkarbo nu asså!
Allt går väldigt bra nu. Det känns som att jag inte har några problem alls i hela världen, och det är fruktansvärt skönt måste jag säga! Inte för att jag brukar ha större bekymmer, men det känns ändå väldigt skönt att inte ha ett enda.
jag hörde ngt grymt bra idag, som jag faktiskt inte hört förr "Ångra inte det du gjort, ångra det du inte gjort", och jag tyckte att det stämde sjukt bra. jag menar, varför ska man gå omkring och ångra massa saker? Även om du ångrar och ångrar så blir det ändå inte ogjort. det är bara onödigt att slösa energi på att ångra. Alla gör vi saker, jag gör , ingen är perfekt, och alla har ngt de vill göra ogjort, men det är inte värt de. det kommer alltid finnas där, men lär sig att leva med det.
nej, nu ska jag titta vidare eftersom att jag måste hålla mig vaken nu ett bra tag framöver. Lär väl skriva lite innan jag går och lägger mig antar jag.. :)
Puss

Kommentarer
Postat av: Stora syster

funderar på att länka din blogg ;S !

2008-09-06 @ 15:22:30
URL: http://saandpit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0