aaaj!

nu har jag fått känna på träningsvärk från helvetet också..
tack. precis vad jag ville ha såhär en onsdag innan sista april. tack ännu en gång, älskade, älskade gympa lektion.
Tycker att jag borde sluta få träningsverk snart, jag är ju för fasen med varje vecka!
fast, det visar iofs att jag anstränger mig. eller, anstränger och anstränger, jag springer iallefall när ulf tittar.

nu har jag fattat ett beslut om morgondagen.
på dagen -uppsala, backen.
på kvällen - söderfors, backen.
så som jag känner så spelar det ingen roll vart jag är, huvudsaken är att jag får vara med mina vänner.
nej, nu ljög jag. jo, det spelar visst roll vart jag är. fast självklart vill jag vara med mina vänner också.

eftersom att jag är sjuk så har jag bara varit hemma hela dagen. inte ens rört mig utanför dörren.
jag har liksom inte ens bytt om.
men jag tänkte gå ner och ta en lååång dusch snart. så jäkla skönt.
kiss!




det här måste seriöst vara den bästa låten genom tiderna.
fan, nu överdrev jag igen. men den är bra. bra som fasen.

Kommentarer
Postat av: P

skriv i min blogg vad du personligen tycker jag passar bäst i. plattat / vågigt hår. bilder ser du också i min blogg :)

2009-04-30 @ 14:21:30
URL: http://ppam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0