äntligeeeen!


det här är allt jag kan erbjuda för tillfället.


men såhär ser den ut iallefall :)



jag har gjort det!
jag har förfan tatuerat mig!
och jag är överlycklig över pärlan som sitter vid mitt höftben nu. den blev jätte fin, men tyvärr kan jag inte visa nån bild eftersom att det är plast över med massa kräm under.
men att tatuera sig på tom mage är något jag starkt vill avråda. jag åt lite morötter i skolan och drack ett glas vatten. sen dess har jag inte ätit nånting alls, och jag var så hungrig när jag kom hem!
Och så nervös som jag var imorse! så ont gjorde det inte. vissa gånger var det tillochmed skönt. ju närmare han kom höftbenet desto ondare gjorde det.

jag är iallefall helt slut. och sjuk är jag också. ligger här och hostar lungorna ur mig känns det som. usch!
jag mår som ett horhus just nu. fick knappt nån sömn inatt heller.
så nu har jag knaprat i mig alvedon. hoppas att jag blir bättre.
men nu -läggdags.
kiss!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Skryt lagom ;) det är inte bara DU som har tatuerat dig blink

2009-05-02 @ 14:17:25
URL: http://naatys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0