åsa och jag



nu ska jag träffa min åsa..

det känns liksom som att hon och jag har lite att ta igen, so to say. Vet liksom inte hur längesen det var vi pratade, och så ska det inte vara.
ska möta henne om 5 minuter. men hinner dra ett kort inlägg..

fick min efterlängtade delegering idag, hade 30/31 rätt på provet. så nu kan jag dela medicin så det står härliga till!
vågade dock inte ge nån idag, utan valde att vänta tills sunna kommer på onsdag. kändes liksom bäst så med tanke på att hon trots allt är min handledare, och det sista jag vill är att döda någon stackars krake, pågrund av att jag givit fel medicin, eller till fel person.. not so cool..
efter jobbet kom jag hem, och det stod grillad mat ute på altanen.. gott! hann träffa becca en snabbis efter jobbet också, samt dra i mig två glassar. som det ska vara liksom.
steffy hade iallefall fått paket. ett paket som innehöll 5 roliga saker i 5 olika storlekart. kan tyvärr inte säga vad det är, då jag vet att en speciell person som inte får veta läser min blogg. så, tyvärr.. 
så jag, mamma och steffy satt jag skrattade läppen av oss där ute. haha! ja, det var kul..
nej, nu måste jag kila och möta asset.

kiss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0