boring as hell


såhär ser jag ut när jag är smartare än vanligt! så om ni nån dag ser att jag ser ut såhär: -lek inte smart med mig!


god dag!

Jag är sjuk.. igen. eller, jag tror det iallefall. men jag tänker då inte sitta hemma hela helgen.
men jag fattar inte varför jag har varit så sjuk på senaste tiden. jag som alltid har tyckt att jag har typ världens bästa immunförsvar. well, jag antar att jag hade fel.
anledningen till att jag inte skrev igår.. har jag ingen.
heh, eller jo. jag slutade faktiskt jobba klockan åtta sen gick jag hem till sickan. halv tio bestämde vi oss för att åka till tajerp och köpa körv! satt som ett smäck kan jag säga.
när vi väl kom tillbaka till söderfors så kände jag hur paniken spreds som en våg genom hela kroppen. det var kolsvart!
jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta, så jag sprang hem. usch! 
och igår på jobbet stod jag och tittade på mitt schema och upptäcker att jag bara har tre hela arbetsdagar kvar! what?! 
jag blev seriöst ledsen i hela kroppen. tre dagar med alla anställda på hällbacka, tre dagar med alla mysiga pensionärer. tre dagar med alla aktiviteter. okej, det sista kanske var lite överdrivet. aktiviteter och aktiviteter, det var väl mest att de sjöng i stora salen. vilket jag dock inte medverkade i är värt att tälläggas. jag kommer iallefall sakna dom som fasen! fast, å andra sidan så kommer jag ju tillbaka i sommar en månad. så, det går ju ingen nöd på mig.
nej, nu ska jag joina mamma ute i solen.
eller nej det ska jag inte, men jag ville bara avsluta lite snyggt.
kiss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0