det blir bra....

allt är i 1000 bitar. men det blir bra. det blir det alltid.

Dåligt väder det vart idag. nu kan man ju inte sola. men tacka vet jag solarium, som jag ska använda ikväll. funderar på att sola 40 minuter istället för 20 och bränna mig.
nej, 20 låter bra.
Jag funderar på om jag ska åka till sthlm och ta ledigt från skolan i två dagar. men jag vet inte än. ska ringa ikväll och höra hur det är där borta.
det är trots allt mitt favorit-ställe på hela jorden.

jag är helt slut! vet faktiskt inte vad jag ska göra.. väntar bara på att klockan ska ticka vidare så att jag kan få gå och sola. framkalla lite hudcancer liksom.

jag känner verkligen ingen lust alls till att skriva, så jag förstår inte varför jag gör det. aja..


jag älskar sthlm!

kiss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0