duktig jempa




ja, precis.. plugg, ja..
det är vad jag har pysslat med hela dagen och jag känner mig grymt duktig eftersom att plugg inte är min starka sida direkt! jag har pluggat procent, procentsatser, promille, ränta och moms. hah, sug på den ni! anledningen till mitt hysteriplugg? Prov imorn. omprov dessutom. hela mitt sommarjobb hänger på det här provet. bara ordet prov ger mig kalla kårar längs hela jäkla ryggraden. och dessutom har jag säkert glömt bort skiten imorn när jag väl sitter där inne och ska göra provet. 

har varit ute på en promenix med fisen också. vi gick en bra bit. säkert en timme, om inte mer. det var skönt. vi pratade om både det ena och det andra.
sen rökte jag också! skir tuff är jag. heh, nej kanske inte riktigt. jo, rökte gjorde jag, men självklart så var det cigaretter både utan nikotin och tobak. fisen tog med. då kändes det verkligen soom gamla tider när man rökte och snackade skit. DET saknar jag!
jag har undrat lite idag. inget ovanligt dock, men frågan kvarstår:
varför lider nästan alla killar av grava cp-skador? jag kommer alltid fram till samma svar: 'ingen vet'. det är lite tragiskt. varför kan ingen komma på vad det är för fel, vad det är som fattas på det motsatta könet. ska det vara så jäkla svårt? jag börjar iallefall tappa hoppet om att komma på. jag överlåter alltså det mysteriet till någon annan som förhoppningsvis kan ge mig ett svar.

anyway, på tal om killar, så är det en kille som ska tatuera mig om två veckor.
jag längtar så att jag håller på och spricker och jag vet exakt vad jag ska göra. jag skiter fullständigt i om jag ångrar mig, det är ändå bara nåt litet som sitter på ett ställe som inte syns året om. vad det är visar jag när den sitter där den ska. fasen vad jag är nervös. får man gråta när man gör det? får man skrika rakt ut? kan man ångra sig efter hälften?
ja, vi får se helt enkelt. nu ska jag borsta mina tänder, sen är det läggdags.
kiss!


nu
hittade jag det där satans typsnittet. kom på att jag hade skrivit in fel namn, haha!
men nu har jag det äääntligen! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0