en till?!

nu har sickan lämnat byggnaden..
och jag som skulle plugga. vart inte så mycket av med det, nej. Blir inge praktik imorn för mig då jag är förkyld. Och då får man ju faktiskt inte jobba eftersom att det är inom vården. man vill ju inte smitta alla gamlingar som är lite känsligare än jag.
på torsdag och fredag är jag ledig iallefall (thank god!). så på dagen på valborg blir det grillning utanför sickan och på kvällen blir det alkohol och mys. fasen vad jag älskar sista! :)
okej okej, valborg är lite överskattat och tyvärr har fjortisarna tagit över dagen och gjort det till en dag då de får chansen att dra sin första (fjortis)fylla.
men det råkar faktiskt vara en helt underbart mysig dag. så jag ska fira. jag ska fira utav fan.

Jag för i övrigt blir bara sjukare och sjukare. mitt tycke om att jag har världens bästa immunförsvar har ändrats till motsatsen. jag tycks ha det sämsta i hela världen. eller så har jag fått HIV eller nåt, för jag är fasen jämt sjuk!

jag har ont som satan i min tatuering. den svider som fasen. fast jag är där och smörjer nästan hela tiden. och jag som tyckte igår att 'nej, det här är garanterat min första och sista'. pfft! jag vill redan göra en till och funderar på att göra en på baksidan av smalbenet. en ros eller liknande, troligen. Kanske gör den om en månad när jag åker dit för att fylla i min som jag har nu. vem vet.

nej, nu blir det duschen och lite teve.
kiss!


datanörd som man är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0