fredag, påsklov!

Fint väder idag!
Faktiskt så fint att vi på jobbet invigde altanen, och satt ute och fikade. När man hade suttit ett tag så kunde man kände hur solen faktiskt stekte mot armar och ben. klart man passar på att sola benen när man väl kan, så jag drog upp byxbenen och placerade dom bekvämt på stolen framför. sen satt jag och njöt. heeela lunchen på hela 45 minuter.
kände också att det är dags att börja steka lite solarium nu så att man slipper vara genomskinlig när man kommer på stranden i. För min blekfeta kropp är knappast något jag vill stoltsera med i sommar, snarare dränka i brun-utan-sol.
 ja, ungefär så känns det.
dagen på jobbet gick bra, men var satans seg. men så är det varje dag. det är full rulle fram tills klockan ett, när man kommer tillbaka från lunchen. då börjar det där sega. klockan blir två, då fikar dom boende. och dom två timmar man har mellan två och fyra innan man får gå hem är fruktansvärt långa. då känner man hur slut man verkligen är i både ben och fötter.

Idag är det fredag och dessutom lovets första dag! påsklov!
det ska firas, men hur vet jag inte. Funderar på att åka iväg och spendera stora summor pengar.
ja, stora summor jag inte har, förstås.
Nej, men lite kläder blir det nog, om jag nu kommer iväg dit jag planerat att åka.


ja, det här ska då föreställa blommor utanför jobbet. bilden är tagen med min mobil, därav den otroligt skarpa bilden. not..


kiss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0