gårdagen

okej, efter svåra sammarbetssvårigheter mellan mig och min dator...
så funkar den nu igen. Anledningen till att jag inte kunde blogga igår var för att min dator levde sitt eget liv och valde att inte funka. jag var alltså helt isolerad från omvärlden och hade inte en aning om vad som skedde.
men, som den räddare i nöden henke är så fixade han problemet genom att dra ut, och sätta i en kontakt.
Jag vet, det låter enkelt, men eftersom att vi i våran familj inte är några datatekniker direkt så har problemet framkallat både en och två svordomar från mig.. men nu är det fixat och jag känner mig hel igen!

Eftersom att min dator inte funkade igår så ledde till att jag var tvungen att gå ut. få lite frisk luft liksom..
ja, jag var väl inte ute speciellt mycket på dagen. ja, inte längre än altanen iallefall.
Sabina och maffe kom och åt mat med oss. vi skulle grilla, men det blev inte så mycket av med den saken då det är en gasol grill, och det är det sista jag vill pilla med. risken finns ju att jag spränger hela huset i luften.
så vi fick steka skiten, men det var gott. snackade lite skit och fick reda på en hel del skvaller. lovely!
Sen gick jag hem til lina för att hon skulle få färga mitt hår. Blev mörkare än vanligt, men det kan också bero på att jag tog en mörkare färg.
Idag vet jag inte vad det blir, men andreas match klockan 7 iallefall..
kiss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0