god morgon!

Helt sjukt..
från att jag skrev det sista inlägget igår, till för 20  minuter sen, har jag sovit!
jag var verkligen så sjukt trött så jag somnade. och jag är fortfarande trött! jag behöver rejäl sömn!
Aja, nu är jag på bättre humör iallefall, för nu har jag ju sovit. jag har maaasssor med bilder från lördagen, men jag orkar inte lägga upp dom. jag är för lat för det..
men vi kom dit iallefall vid sju kanske? innan det åt vi på max.. bra gott!
Aja, det vart knappt nå folk, men jag var full och hade kul iallefall. klockan två började festen avta, men mickan och philip dansade tills klockan fyra, typ non-top.. sen tog vi taxi till stan och åt på max.. igen.
sen gick vi och la oss. haha, smart som man är så packade jag med mig allt jag kunde tänkas behöva.. ansiktsrengöringsmedel, tandborste, leggings, linne, byxor, skor, strumpor. jaa, det mesta men ingen annan, så lite av skiten kom ju till användning iallefall.
Den natten kom vi hem vi halv fem, och jag vaknade igen halv 7. sen var jag vaken, och alla bara sov. eller nej, philip vaknade också halv 7, men somnade om igen vid halv 8 kanske.
Aja, bla bla bla......
sen kom jag hem och köpte en kebab rulle. den satt som ett smäck! och jag brände 500 spänn på den kvällen.. Aja, det är bara att gilla läget.
nu ska jag titta på gossip girl och oth, som mammis har spelat in åt mig.

kiss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0