haha!!

Filip säger:

du kan ju försöka spela svår flirtad när du är med dina kompisar, men dina ögon knullar mig med blicken


jennifer säger:

HAHA!!!!!!!!!!!!!


Filip säger:

haha


jennifer säger:

fyfan, det har du nog fått om bakfoten. haha....

ja, han är ju för underbar min filip!
Hade inte filip varit min vän så hade jag satsat stenhårt på karln.



Aja, kom precis hem från becca efter att haspenderat natten tillsammans med min bästa vän. jag var så sjukt förbannad igår innan jag gick och la mig så jag kände att jag hade slagit sönder något här hemma om inte becca hade lugnat mina nerver.

oj, nu vart det bråttom, jag, becca och mickan ska in och äta på kina, fasen så gott!
kiss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0