håhåjaja!

Bestämde mig för ett tag sen för att åka till s-holm. mys!
Den här gången åker jag själv, för becca är på sjukhuset med mickan.
Men om hon hinner så kommer hon ikväll, annars kanske imorn.
I ärlighetens namn så är jag faktiskt rädd för att sova hemma hos sabina, även fast dom ligger i rummet intill, ungefär 2 meter från min madrass. men jag är livrädd! Och det har kommit på senare dagar. jag har nästan alltid varit där utan steffy eftersom att vi bråkar så mycket, och då har jag inte varit rädd alls. men nu, dom senaste gångerna så har becca sovit där med mig.
så, jag vet faktiskt inte hur jag ska klara mig.
jag kanske kryper ner mellan sabina och jocke inatt om inte becca kommer. vem vet?
Kom iallefall precis hem från ica. jag var ju tvungen att köpa ett busskort, då mitt andra är slut. 280 kronor. Gud, jag kommer ihåg när det bara kostade 250. okej, 30 kronor, men det känns mycket mer. Åt förresten årets första glass i solen. en pigelin, världens godaste glass!
Tittat på åsas match har jag också gjort. tror att dom vann med 4-1. jag tittade inte klart eftersom jag kände att jag var påväg att dö ut av torrhet. jag var så fruktansvärt törstig. så, camilla joinade mig hela vägen hem.
Och det är underbart väder! hoppas det håller i sig ett tag så att man kan bada och sola snart. Hoppas ju på en fin sommar så att jag åtminstone kan få en liten chans att använda mina nya bikinisar, och sol glasögonen såklart.
Är dock ganska säker på att de kommer ligga och skräpa här hemma precis som dom andra, som jag har använt en eller två gånger. eller nej, fel.. dom ligger förresten hemma hos becca och skräpar för tillfället. och dom kommer troligen ligga där ett tag till.


Min packning. (ja, det är ett gosedjur. men som sagt, jag är ju förfan rädd!)
Kiss!

Kommentarer
Postat av: Nilufer

Hej !

Har frågestund på bloggen , så fråga på ! =D

Kram

2009-04-06 @ 08:55:45
URL: http://nulleew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0