helt meningslöst inlägg

vad jag gör vaken nu har jag ingen aning om...
men är det nån som kommer vara som en zombie imorgon på morbrors kalas så är det ju jag. Både fisen och morbror petri fyller år imorn. så det blir en fullpott! tårta imorn och tårta på söndag. ja, livet är alltså underbart i nuläget..

jag och becca har varit hemma hos henne hela kvällen. har väl varit ute nån sväng. kikade förbi och pratade lite med annelie. men annars? -en lugn kväll.
somnade till lite hemma hos henne också, men jag ville hem och tvätta bort sminket och så. allt man gör innan man ska sova liksom.
nej, nu ska jag titta på den största fjortisfilmen genom tiderna, sanning eller konsekvens och pilla lite navelludd.
kissis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0