hemma!

Nu är jag hemma!
resan hem gick ovanligt smärtfritt och bra, och det är mycket sällsynt när det gäller mig. jag missar tåg hit och dit, åker för långt och lite sådär när jag är själv, det har dock hänt tillsammans med becca också, men ändå. så det var ju bra att becca var med.
jag har iallefall kommit på en del saker om mig själv i sthlm. saker jag inte ens visste om mig själv. eller jo, det visste jag, men jag har fått bekräftelse nu.
och det första är att:

jag är en obotlig fuskare
ja, det är sant. jag kan inte spela spel eller kort utan att fuska. det är omöjligt i min värld. jag kan inte vinna om jag inte fuskar. jag brukar tillochmed spela kort med mig själv, och då fuskar jag också!

jag är inte så fet som alla tror
precis! Idag när jag och becca var på donken så skulle jag äta det vanliga som jag alltid äter. big mac plusmeny och två dipper. men idag, då fick jag inte i mig pomfritesen och ena dippen. Klart ett framsteg om du frågar mig! För att tala klarspråk: jag håller alltså kanske på att gå ner i vikt!

jag hör inte hemma i söderfors!
efter varje gång jag varit i sthlm och kommer hem så blir jag påmind gång på gång att jag verkligen inte hör hemma här. jag ska bo i sthlm, det är mitt kall i livet. men jag är ju så illa tvungen att bo här i ödefors.

chinos är så jäkla snyggt!
Så jävla snyggt! Och jag ska ha ett par. jag håller bara på att komma på vad jag ska ha till. för jag har också sett att det kan bli världens modemiss om man skulle matcha dom fel. jag återkommer om den saken.

Och det sista är att sthlm's killar är så sjukt heta!
okej, det är väl kanske inget nytt. men för mig är det det. jag har nämligen tyckt att sthlm's killar är lite fula. men nu, big no! Dom är så mycket snyggare än killarna här. det måste vara luften i sthlm som gör det. annars vet inte jag.

jag tog med mig kameran, men glömde som vanligt att använda den. jag kan lika gärna kasta min kamera. ¨
fick inget vettigt med mig hem från s-holm. jo, ett linne och en hårfärg. ett helt vanligt svart linne från gina som jag en gång hade ett, men det försvann på nåt mystiskt sätt. antar att det är mamma som har slarvat bort det.


Såg också att det hade skett en liten förändring i mitt rum när jag kom hem. inget jag gillar särskilt mycket. men jag har lärt mig att inte säga emot när mamma agerar inredare, för hon får oftast som hon vill ändå. jag har liksom ingen talan.

kiss!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

jag ska köpa chinos ;)

2009-04-08 @ 02:56:11
URL: http://naatys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0