jag är sjuk.. stackars mig

en sak är jäkligt säker!
jag ska aldrig, aldrig mer önska att bli sjuk!
om jag inte minns helt fel så var det jag som häromdagen satt och pussade på becca för att bli sjuk. ännu ett genidrag från min sida.
Nu sitter jag här, med halsmandlar svullna som golfbollar, en hosta till förbannelse och as ont i halsen. som sagt, man ska aldrig önska att bli sjuk.

Idag ska iallefall fisen ha kalas. jag tänkte kila dit vid två nån gång.
man måste ju äta lite tårta för att vara snäll, trots att jag ville skjuta mig när jag såg mig själv i bikini här-om-dagen. det var alltså inte okej!
jag fattar inte hur min mamma, som älskar mig kunde låta det gå så långt. vad tänkte hon?
hade det varit så svårt att kasta in mig i en skrubb med en brödbit och lite vatten? nej, jag tycker inte att jag överdriver.
då hade man ju kunnat titta sig själv i spegeln utan att bli irriterad!
ja, allt är mammas fel.

idag ska förresten bloggen göras om. helt!
äntligen.
kiss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0