jeans leggings är fult!

kom hem från jobbet för ett tag sen..
och idag fick vi våra jackor som nästan alla av oss beställde. men den var fakiskt skit snygg. man måste ju hänga med i hällbacka gänget.. precis som när jag dricker kaffe. okej, nu är det faktiskt ganska gott. men i början när jag började min praktik där. det var nästan så att jag fick kräkreflexer när jag skulle dricka. men som sagt, man måste ju vara en i gänget. så det var bara att bita ihop och svara "ja" när dom frågade om det var gott. haha!
tittade lite på olika sidor med kläder nyss, och jag stör mig så sjukt på alla fula "jeans"-leggings. dom är verkligen så sjukt fula. haha, man ser ut som ett korvskinn. visst, alla får ju självklart ha på sig vad man vill. men det är verkligen så sjukt fult. speciellt på kissie som dessutom har ett par ljusa. okej, mörka går väl an. eller nej, det gör det inte, men om jag var tvungen så skulle jag nog ha mörka.

nu luktar det mat här hemma. tror att det blir kyckling och potatis, en mix jag inte tycker låter så jätte bra ihop. men ska jag vara helt ärlig så kommer jag faktiskt inte ihåg hur det smakar. brukar oftast äta ris till kyckling. men, det visar sig..
aja, nu ska jag kika vidare. kiss!

Kommentarer
Postat av: Therese

Håller med dig till 100%, jeansleggings är något av det fulaste... Usch.

2009-04-21 @ 22:44:57
URL: http://hedstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0