kalaaaaaaaas!


jag har en känsla av att vi dricker alldeles för mycket coca cola zero. men vad vet jag?


det här är alltså förbrukningen av cola zero på ungefär en vecka. skrämmande, jag vet.
trots att läskfan är så jäkla äcklig så envisas jag med mig själv att dricka fanskapet. antagligen för att jag inte ska dricka massa andra läsker och lägga på mig ytterligare 10 kilo. vilket jag gör iallefall. men som tur är så är dom snart slut. så då är det stop med det. vill också tillägga att dom är så jäkla äckliga så att man får kväljningar när man dricker dom. smakar som nånting utan socker, alltså -jävligt äckligt.

nu väntar jag på att mamma ska duscha klart, sen ska vi gå till morbror och äta tårta. och är det nån som kommer äta slut på skiten så är det ju jag. som vanligt, med andra ord.
det börjar bli lite pinsamt när de andra gästerna frågar om jag verkligen ska ha en bit till. "ja" svarar jag och studsar ut i köket för att hämta en bit till. sen ligger jag och mår illa. då känns den där sista biten inte lika självklar liksom.
men det är så det är.. och bjuder han inte på riktig cola då, då ska pojken få en utskällning så det heter duga!
efter vi har fikat så ska jag säkert träffa fisen en stund eftersom att hon blir 17 år idag! grattis min lilla stjärna!
efter det ska jag kanske umgås med filip och tony, två nötter som har spårat för läängesen!
men det ska bli kul. jag har saknat båda två som fan.
jaja, nu ska jag göra mig klar.
kiss!

Kommentarer
Postat av: steffy

HEY ge faan i min läsk ! den har jag kööpt för egna pengar :D

2009-04-25 @ 14:43:30
URL: http://saandpit.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, no way. ASSHOLE! :D

2009-04-25 @ 17:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0