kratta löv in ma' ass

Jag ska kratta löv!!!
jag är tvingad.. under hot! det är ju förfan barnarbete, är inte det olagligt?
Okej, det kan möjligtvis vara så att mamma mutade mig, och för att få det jag ville ha skulle jag kratta löv.
men det lät ju så jävla bra i stundens hetta! nu blir jag bara förbannad över att jag ska vara så jäkla hispig. så, nu står ju den där jävla skottkärran och krattan på gården och väntar på att jag ska använda dem. ååh! jag orkar inte.
Jag vill bara ligga i sängen och slappa.. det jag alltid gör med andra ord.

Aja, nu ropar löven efter mig.. men jag ska ase om jag inte kan rucka på avtalet lite.. pojkarna kankse kan ta hälften.. dom är lättlurade.. jag kanske kan muta dom med lite godis..
hm, ingen dålig idé.
nej, plikten kallar.
kiss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0