lääääängtar!!


haha, jag och sandra 07.


Nu har gumsigos ritat klart min tatuering...
äntligen!
jag är så sjukt taggad så jag inte vet vart jag ska ta vägen! snart så..
och sandra ritade den precis som jag ville ha den! den är perfekt!
snart...

hämtade ut mina bikinisar idag också. eller, mamma hämtade dom.
jag kunde iallefall ha båda. men att se mig själv i bikini fick mig att vilja göra 1000 situps på en gång utan paus.
det var inte nådigt hur fasen jag såg ut!
nu kan jag förstå att syster lyssnar med dövörat när jag säger att jag ska banta, för jag blir ju för fasen bara större och större!
aja, jag får köra intensivträning med mig själv innan sommaren så att man är någorlunda trimmad när man väl sitter på beachen.
Gjorde som sagt prov idag. det gick hyfsat bra, trots att det var en del jag tyckte var svårt.
hjärtat måste man ha 16/18 rätt på för att ens få G. men jag tror att det gick bra.
nej, nu ska jag prata med sickan.
kiss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0