måndag

det bästa jag vet..
det absolut bästa jag vet, det är när man kommer hem på kvällen, tvättar bort sminket och hej och hå..
men sen, när man väl kommer till sängen som man längtat så sjukt till hela dagen. lägger sig ner och känner hur lugnet sprider sig genom hela kroppen. det är det bästa jag vet!
- sen plingar det till i datan och allting blir förstört. fan..

jaja, dagen har jag spenderat med becca och hennes dator. vi har tittat på tatueringar och diskuterat med hennes mamma hur hur jävla nervösa och rädda vi är inför vår stora debut.
det kunde jag ju inte göra med min mamma eftersom att det var typ 100 år sen hon gjorde sin. eller okej, kankse inte, men iallefall 15, så hon hade glömt bort hur det kändes.
hon tyckte iallefall att min tatuering som sandra ritat till mig var fin, och det är huvudsaken tycker jag. mamma är bäst!
jag är nervös till tusen och är helt övertygad om att jag kommer skvätta en tår eller två. men vad gör det liksom?
sen gick vi en sväng också. jag passade på att vara barn på nytt och lekte tarzan i skogen. jag kom upp i trädet!
dock var det en halvmeter över marken, men ändå. jag fick ju klättra.
nej, nu börjar klockan bli läggdags. jag har sovmorgon imorn. maha!
kiss!

Kommentarer
Postat av: malin

Det gör inge ont, de typ svider till ibland. Det är det ända. Det kommer går bra de dära

2009-04-22 @ 01:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0