mätt som ett as

Det satt ju inte alltför fel med kina, kan jag säga..
Nej, det var så gott att jag åt förrätt, varmrätt och efterrätt, plus 3 läsk. 205 kronor för allt, så jag kom ju lindrigt undan. men fan så gott det var.
Efter det så gick vi hem till henke och tittade på film, efter filmen visade jag lite heta cheerleader-moves som man kan köra.. tänkte dra ett par på festen på lördag som jag btw är sjukt taggad till.
jag ska ha så sjukt kul så ni fattar inte! fast först blir det påskmiddag med familjen. sen bär det av till gävle.
Är bjuden på en annan fest också, men den till gävle känns ändå mer lockande, trots att det skulle ha varit sjukt kul att fira nea som fyller 18.. men, det är ju en prioriteringsfråga.. hur vi kommer hem från gävle än ännu oklart, men i värsta fall så sover vi i gävle..

Gud vad jag har saknat min dator! verkligen..
känns som att jag inte har sutiit vid datorn på år och dar. okej, det var tidigare idag, men det känner som att vi inte har fått den tid vi behöver för att reda ut saker och ting, min dator och jag..
nej, nu ska jag läsa min mejl och se om jag fått några mysiga läxor att göra, sen ska jag sova.
kiss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0