sjuk

idag är det onsdag...
ingen speciell dag förutom att jag är sjukare än vanligt. får verkligen hoppas att det hinner lägga sig lite tills imorgon.
vart som dagt inge jobb för mig idag. jag knallade upp 7 imorse och ringde till praktiken. även om jag hade velat jobba så får jag ju faktiskt inte, så jag hade inte direkt nåt val.
nu har jag ätit lite mat och smygätit lite chips också. så nu ligger jag i soffan och tittar på super nanny.
jag fattar inte hur man kan få såna jävliga ungar. just därför ska inte jag ha barn. okej att jag inte hatar dom längre, men för det ska jag inte ha ngra egna och det btyder inte heller att jag tycker om dom. för det gör jag inte. 
om jag ska ha barn så ska jag adoptera en 15 åring. annars får det vara.
igår knäppte jag faktiskt en riktigt bra på på tatueringen, för lisa ville se. och sist var det ju massa kräm på den, och det var det inte nu. så jag tänkte faktiskt lägga upp den för sista gången.
sen ska jag hosta lugorna ur mig. lite till, förstås.
kiss!


här är min pärla!

Kommentarer
Postat av: natalie

barn är det vidrigaste som finns! ;o

2009-04-29 @ 19:59:58
URL: http://baranatalie.blogg.se/
Postat av: Fotofix

Hoppas du har en fortsatt trevlig onsdag.

Kolla gärna in min fotoblogg.

2009-04-29 @ 20:05:57
URL: http://fotofix.blogg.se/
Postat av: natalie

haha, håller med där. bara snorar och skriker. det är tur att man inte var så själv när man var liten ; )

2009-05-01 @ 15:28:02
URL: http://baranatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0