slaget om kolorna


underbara skapelse!


nu har jag betalat min lillebror..
fasen! jag som trodde att snorvalpen skulle glömma bort att jag var skyldig honom stålar, men icke! där sket jag allt en lök.
Så, det var bara att punga ut med 50 kr. sen passade jag på också att unna mig själv en burk med kolor bara för att jag var så duktig och inte lurade h (han säljer ju, säkert nån klassresa eller nåt skit).
mamma vart såklart sugen och ställde sig med båda armarna mot varsin sida av dörren och lät mig inte komma ut förrän jag gav henne mitt godis. men jag tog sats för kung och fosterland och sprang rakt emot henne, varpå hon flyttar sig och jag springer åt helvete..
men det skiter jag i, för -jag vann! jag vann kampen om mina kolor!

nu ska jag knåpa vidare på min blogg. har fortfarande inte kommit på hur jag vill ha skiten.
kiss!

Kommentarer
Postat av: steffy

när fan ska du betala kokkosbiollarna du snodde av mig då ?

2009-04-16 @ 17:15:41
URL: http://saandpit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0