torsdaaag

asså, fyfan!..
jag mår illa som ett as efter att ha ätit upp hela jäkla burken med kolor.
men det är som vanligt, jag hetsäter för att jag ska slippa dela med mig av godiset, sen mår jag illa och vill spy. 10 minuter efter det är jag sugen igen, men då blir jag förbannad över att jag drog i mig hela burken så fort.
fick som jag ville iallefall. jag gömde fanskapet innan jag gick hemifrån för att ingen skulle snatta skiten.
så, som sagt, jag fick hela för mig själv, men nu vill jag bara spy av att titta på burken.

jag tror förresten att jag lider av någon allvarlig sjukdom. helt från ingenstans började jag blöda näsblod idag på jobbet. så jag droppade blod på både händer, kläder och golvet. jag lämnade alltså spår efter mig när jag susade genom korridoren.
-det måste vara nåt allvarligt.

aja, fick förresten ta venprov på både maria och ing-marie idag.
gick ganska bra, men maria var så jävla snål på blod, så jag fick inge. Kan också ha berott på att jag missade venen ganska rejält, men jag försökte igen och fick ett helt rör.
a w e s o m e !
nej, nu.. dusch, sen sova. börjar kvart i sju imorn för att ta rapport av natten.
kiss!

Kommentarer
Postat av: sara

Misshandel, han misshandlar henne och massa sånt otäckt, hon berättar om sin vardag och sedan sin flykt typ.

2009-04-17 @ 19:01:09
URL: http://esaera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0