träning och ben&jerrys



jag, mamma och syster-yster har tränat idag..

ja, det är sant! vi tränade i hela en och en halv timme och gjorde alla möjliga avancerade rörelser. och jag fick -ännu en gång- bekräftelse på hur sjukt jäkla svag jag är! det är helt otroligt.
efter att vi hade tränat klart unnade jag mig iallefall en glass. en ben&jerrys dessutom. okej, okej, jag vet, inte så vidare nyttigt kanske. men fan så gott det var, och jag ångrar inte för en sekund att jag replaceade varenda kalori jag faktiskt bränt under det mycket intensiva träningspasset.
mamma har också hittat ett nytt hatobjekt. nämligen glassen hula-hula. min mamma lider av ordfobi och kan innte säga vissa saker. just därför hatar hon glassen. lite kul, faktiskt.
sen kom vi hem och åt middag tillsammans. alla tre, eftersom att ola jobbar.
det var hur mysigt som helst eftersom att jag inte kan komma ihåg senast när jag mamma och syster hade en stund tillsammans. de brukar oftast sluta med att mamma eller steffy lämnar bordet, och jag sitter kvar. alltid..

nu är det snart ugly betty och desperate housewifes, äntligen tisdag! jag har längtat lika mycket som vanligt, och nu sitter jag bänkad framför tven med en påse naturgodis och väntar på mamma och steffy. men nu börjar det.
kiss!

Kommentarer
Postat av: malin

skönt efter träningen :)

2009-04-22 @ 15:45:35
URL: http://malinholmstrand.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0