unga mödrar



Jag sitter och tittar på unga mödrar. och jag blir så jävla förbannad!

På den lilla snorungen som btw är lika gammal som mig, men har barn! Hallå?!
och det ser inte ens ut som att hon vill ha ungen. så fort den kommer och kryper till henne så ber hon mamman till henne ta hand om HENNES barn. Vad fan tänkte hon när hon skaffade barn? att det var ett halvtidsjobb? vilken jävla idiot. det enda hon gör är att stå och sminka sig. oj, förlåt, jag glömde det viktigaste, hon plattar ju håret också. det är ju skit viktigt. det är seriöst bara mammans mamma som har hand om barnet.
Tror hon hete malou-stella eller nåt. helt sjuk! Hon är inte mogen för att ha ett barn, det märks på långa vägar.

Idag var ju som sagt ewa på jobbet, och det gick jätte bra! hon var stolt över mig och hade förväntat sig sämre.
kändes jäkligt kul och jag behövde det. så nervös som jag har vart innan. jag trodde hon skulle slakta mig på plats.
det var rätt jobbigt idag, dosan har ringt hela dagen av olika anledningar och även när man är hemma från jobbet så hör man hur det piper i öronen. Men, vad gör det om 100 år?
nej, nu ska jag kika vidare.
kiss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0