ge mig en mobil

nu har jag fått mat i magen och kan äntligen ägna mig åt bloggen..
ja, iofs har jag inget intressant att skriva. eller jo, det har jag faktiskt. en sak jag tänkte på imorse när jag gick till jobbet.
Det finns faktiskt en tjej i min skola som kollar snett på mig hela jäkla tiden, och det stör mig så sjukt!
jag vet att hon vet vem jag är, men jag känner inte henne, och inte hon mig. men ändå. jag vet vem hon är. det är allt. jag fattar faktiskt inte vad hon har emot mig, för jag har aldrig ens pratat med bruden. och jag måste ju säga att hon inte gör det så osynligt heller. visst, tjejen är säkert as gullig, men iallefall. och hon måste veta vem jag är, för så fort jag tittar på henne om hon tittar på mig så vänder hon bort blicken. och när man möter henne i korridoren så kollar hon snett. palla det liksom.. aja, skit i henne. hon tycker uppenbarligen att hon är bättre än jag, så fine.

Dagen gick bra. hur bra som helst. vi hade möte också. vilket också gick bra. jobbigt det vart, men ja.. allt är bra.
fick snålskjuts av mamma på hennes cykel hem. och fort gick det!
.. nej, det gjorde det inte alls. jag satt på den där pakethållaren och höll för fasen på att frysa ihjäl!
och mamma, jämt när det kommer en bil med någon hon känner i den, så säger hon alltid "hej". och det retar mig.
och jag frågar vareviga gång 'tror du att dom hör eller?' och hon svarar samma sak vaaarje gång 'ja, men dom ser väl att jag rör på munnen'. ja, men hallå? Dom måste ju också tro att hon är dum i huvet som tror att dom ska höra när dom sitter i en bil.
ja, min mamma är ett litet skrap. världens bästa skrap.
nej, nu blir det läsning av bloggar och en sväng på bilddagboken.
kiss!


förresten så vill jag ha ny telefon. funderar på den här.

Kommentarer
Postat av: malin

haha okej, dåra?

2009-04-22 @ 21:50:17
URL: http://malinholmstrand.webblogg.se/
Postat av: Rebecca

Haha!! Älskar din blogg gumman!! Sluta aldrig skriva. Den där mobilen har min pojkvän, det e jättebra. Puss på dig min lilla älskling

2009-04-23 @ 15:39:21
URL: http://rebeccasecrets.blogg.se/
Postat av: Lina Vestling

Håller med ovanstående, sluta ALDRIG skriva.

Älskar din blogg, haha :D

<3

2009-04-23 @ 16:08:48
Postat av: jennifer

åh, vad glad jag blir :D

rebecca, jag saknar dig!

2009-04-24 @ 14:18:53
URL: http://jenniiferheedstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0