va? snackar jag skit?


fasen vad jag längtar till sista april!



jaha, min lampa smällde nyss. det är ju tur att man inte blir rädd och så..
nu satt jag i halsen också.. ojoj! usch! ont man fick i halsen..
aja, totalt onödig fakta..

nu har jag iallefall precis tittat på grey's anatomy. dock är det ju en repris och jag har ju sett dom avsnitten för läängesen, men jag kommer ihåg hur mycket jag grät när danny dog. usch!
efter det slutade jag titta, så nu hänger jag inte med i dom nya avsnitten.

jag känner att min ångest är påväg att rasa hela mig. jag klarar seriöst inte skolan. jag bryter ihop snart. så, nu har jag sagt det.. det tog emot. men det är tyvärr sant. jag är helt slut.
matteboken har jag tagit hem iallefall, så nu blir det plugga så det heter duga.
aja, lite om dagen..
hade gympa idag. jag stog mest på samma ställe och gjorde inget alls. som vanligt med andra ord.
sen fick jag höra lite skvaller från helgen av mickan.
haha, mickis hade ju en norska på besök för ett tag sen, och hon fick ju vara med när jag och mickan snackade skit om alla människor i kafeterian vi inte gillar (ja, det händer jämt, varje dag!). Sen innan hon åkte så hade hon sagt till mickis att hon och jag snackade skit hela tiden.
jag förstår inte alls vad hon menar? klart att man har massor att berätta om folk som skämmer ut sig på fester om mickan missat det. det bästa som finns är att just -skvallra!

ikväll är det säsongspremiär för ugly betty, och sen är det dubbelavsnitt av desperate housewifes, helt sjuuukt underbart! nej, nu ska jag finslipa på delegationen, för den ska jag lämna in på jobbet imorgon.
kiss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0