when i feel ugly, i can look at you


läängesen! jag och min bästa


lalala...
ja, ungefär så kul har jag, här i mitt kök, sittandes med min vän på en lördagkväll. jippie!
vi har skit kul. skrattar för hela slanten. eller också så sitter vi och hänger läpp båda två.
råder dock ganska dålig stämning här hemma eftersom att lillebror har blivit utsatt för ett pervo som ville att han skulle åka med i bilen, men smart som han är så sa h "nej" och cyklade därifrån. iofs så gick han tillräckligt nära för att se hur han såg ut, så nu har polisen tagit honom.
Tycker att dom kan komma hit med honom så att man får nacka fanskapet. usch! min lillebror äcklar man sig inte emot ostraffat.
jag ska nog få tag på den lilla lusen.

Nu sitter som sagt jag och becca här hemma  hos mig och gör ingenting. sitter vid våra datorer och -ja, som sagt- hänger läpp. becca ska väl evetuellt ut och röka en cigg med f, sen återgår vi till position dataläge. mys!
har iallefall varit ute i pontus stuga idag med beccus familj och grillat. fanns dock inge ketchup eftersom att dom glömde det. men det var gott ändå. hungrig som man var liksom..

nästa vecka fyller fisen år. vad gör man då?
jag längtar till den 28:de, för då får jag pengar av min pappa. antar att det blir 500 dollar som vanligt. så då ska jag snabba mig in till stan och köpa nåt nytt till sista april. känner att jag måste utöka min otroligt tråkiga garderob, för den är inte okej!
aja, nu ska vi kila ut. hörs ikväll
kiss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0