alla hjärtans dag

det var hur gott som helst med kina faktiskt, synd bara att det var så mycket folk, och värst av allt, barn. dom skrek, lekte, sprang, kladdade, andades och var allmänt jobbiga. en jävel höll på att fälla mig när jag hade varit och tagit mat, kommer där och går med min tallrik och plötsligt ser jag en liten jävla unge som kryper fram mellan mig och väggen, jag hade god lust att "tappa" maten över valpen. jaja, men det var mysigt.. det blev ingen bio. jag vet inte riktigt varför, men vi sket i det och åkte hem. jag är ändå så sjukt trött! Och jag själv tycker att alla hjärtans dag är så sjukt överskattad så det är inte sant. det är sorgligt. sen på bussen ser jag och becca två stycken som höll på att svälja varann förfan. jag ville verkligen skrika 'get a room!' okej att dom är lyckliga och kära, men det kan dom väl förfan vara hemma. dom svalde nästan varandra, seriöst.
Och en annan satt och sov mot sätet framför. men, jag antar att det ska finnas folk till allt.
Så, jag funderar på att tvätta av mig sminket, och sen krypa ner i sängen. och bara ligga.. hela kvällen, och sen somna.
Oj, vilken bitter människa jag låter som. det är jag inte, utan jag tycker bara inte om den här dagen, det kan bero på att jag inte har någon att tillbringa den med. men jag e int bitter, eller också så drar jag en fylla.. det låter inte heller helt fel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0