bennys-burgare, guld

Jag och becca bestämde oss för att äta på bennys, men hon var inge hungrig. så jag fick äta själv. jag var faktiskt inte heller speciellt hungrig eftersom att jag åt innan jag åkte. fast jag kände liksom att det är bäst att passa på eftersom att jag måste göra slut med benny nu när jag börjar mitt nya liv. (jag känner liksom att jag inte kan vara med honom nu då det är lätt att falla tillbaka på gamla banor igen). 
men nog satt det bra fint allt. bennysburgare går inte av för hackor!
jag var olagligt ful på alla bilder, men jag tar dom som man nästan kan titta på utan att bli irriterad och rädd iallefall. becca påminde mig iallefall om kameran, så den fick komma med :)


På den andra bilden försökte rebecca förresten smita undan när jag skulle ta ett kort på henne när hon åt. men hon kom icke undan, för jag fick nog med allt hur hon belåtet slickar sig om läpparna den suckern! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0