Clinique, anti blemish


Dom här rengöringsmedlen från clinique är världens bästa! Jag har provat allt, från apotekets till clearasil, men inget har funkat eftersom att jag har så sjukt känslig hy. och nu på senaste tiden har det blivit helt sjukt vad dålig hy jag har fått. jag har haft dom här medlen innan och dom funkade bra då med, men jag slutade använda dom. fråga mig inte varför. men nu har jag iallefall köpt nya och har använt dom i 3 dagar, och jag själv ser redan skillnad. man känner sig fräsch i huden på en gång.
Dom kostar tillsammans 630kr, då är det en tvål, ansiktsvatten och en ansiktskräm och det är värt varenda krona, för det funkar verkligen! kan köpas på kicks, eller åhléns, där jag köpte det. Absolut värt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0