depp-inlägg

Skit dag skulle jag vilja inleda detta inlägg med!
och saken blir ju inte bättre av att min syster är sjuk i huvet och kastar saker bara för att hon inte fick låna mina skor -som jag använder dagligen- att träna bodypump i! Om det är normalt kan ju diskuteras. fast, jag har iofs aldrig påstått att det står rätt till i skallen på henne. Hon blev troligen tappad som liten.

nu ligger jag i sängen och äter choklad och dricker bonaqua päron, som för i övrigt är världens godaste läsk, tätt följd av mer päron. Och jag är fortfarande sur för att jag inte kan gå på tjejkvällen man är bjuden på bara för att jag måste jobba. Det suger så jävla hårt. palla jobba helg, näe inte direkt. fan va less jag är. nu ska jag äta choklad och gråta ögonen ur mig. hejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0