en björn och en tiger mot drömmarnas land


det är synd, verkligen synd att jag inte säger till rebecca att jag älskar henne tillräckligt ofta. jag säger det alldeles för sällan! För det gör jag verkligen, hur mycket som helst. Och jag skulle varken veta ut eller in om inte hon fanns där och ställde allt till rätta när hela min värld har rasat samman. det är hon som kan få mig så jävla lycklig på ett par sekunder. sådär lycklig så det känns i hela kroppen. det är hon, som får mig att skratta tills jag håller på att spy. det är hon, som jag vet att jag kan berätta allt för. det är hon, som jag älskar av hela mitt hjärta. det är hon, som jag offrar allt för. det kallas vänskap, inte mod.  

Kommentarer
Postat av: Rebecca

aaw va söt du är gumman, jag älskar dig <3

2009-02-16 @ 23:01:17
Postat av: jennifer

jag älskar dig också

2009-02-17 @ 01:06:00
URL: http://jenniiferheedstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0