fredag den trettonde

jaa, det var inte igår! Det har iofs inte hänt så mycket heller.
jag har jobbat, kommit hem, umgåtts med peckie och bara varit hemma. sovit som ett as, eftersom att det är fullmåne har jag också gjort. usch! det var inte kul att komma till jobbet igår morse.. ja, ungefär sådär så man vill skjuta sig på plats.

dagen idag har jag spenderat med sickan (beccus), vilket har varit väldigt mysigt, eftersom att jag har saknat henne hur mycket som helst. eller okej, halv mycket.. vi har inte träffats sen förra veckan eller nåt, för guds skull!

Ja, som sagt har jag sovit dåligt som senaste nätterna, och det resulterar i att jag blir sur och jäkligt trött, vilket är ganska logiskt. och just därför har det inte varit så kul att stiga upp klockan 6 på morgonen utan att ha någon att bråka lite med, eftersom att alla sover vid den tiden, om mamma inte redan har gått. och det är ju oftast hon som brukar bli mitt offer. jag var också tvungen att ta bort mitt otroligt vackra blåa nagellack av hygienskäl, och plus att mina händer börjar spricka av all sprit jag dränker dom i.. så att, ja, jag mår ungefär som ett skithål för tillfället.

och imorgon är det alla hjärtans dag.. och den tänker jag spendera med min sanna kärlek, nämligen.. rebecca! Vi ska åka till stan och äta mat. ja, man skulle kunna kalla det en dejt. hon är min sanna kärlek, jag känner liksom att den här kärleken håller livet ut. hon ligger tätt efter min dator, givetvis. ingen kan mäta sig med min lilla pärla.. Näe, nu ska jag tvinga becca i säng, och sen ska vi sova. jag är kapabel till att göra vad som helst. bara så att alla vet.

Kommentarer
Postat av: josephine

glad alla hjärtans dag :)

2009-02-14 @ 13:28:20
URL: http://stjupid.blog.se
Postat av: jennifer

tack detsamma! :)

2009-02-14 @ 14:53:00
URL: http://jenniiferheedstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0