GI-metoden


okej, nu gör jag ett sista tappert försök att gå ner i vikt. jag och becca börjar med GI-metoden imorgon.
 Och det innebär.. ja, vad innebär det? jaja, becca vet. inga kolhydrater iallefall.
Nu fasen ska jag gå ner i vikt! man blir ju inte vara nån jävla flokossa i sommar på beachen. och funkar inte det här, då ger jag upp sen. då får jag helt enkelt leva med att vara fet och ful.
nu funderar jag på att tapetsera mitt rum med bilder på tjockisar, och att minst 100 gånger om dagen intala mig själv att om jag äter minsta lilla kolhydrat så smäller det bara till, sen ser jag ut som dom på bilderna. och det vill man ju inte, såklart.
fast, jag har ju som sagt gått på en metod en längre period nu. vi kan kalla den "fetto-metoden". Den har ju klart och tydligt satt sina spår på både lår, arsle, mage, ansikte, armar, fötter och ja.. alla ställen man kan vara fet på helt enkelt.
 och imorgon ska förresten jag och beccus ut och gå.. minst 3 timmar! eller, okej.. iallefall 2.. eller en.. nej, vi säger.. minst 45 minuter! puss

Kommentarer
Postat av: Rebecca

vi ska vara ute minst 1½ timme i morgon! :D

2009-02-26 @ 00:07:31
URL: http://rebeccanaapuri.blogg.se/
Postat av: jennifer

äru galen, gosse?!

1 timme. annars spänner jag fast mig i sängen.

2009-02-26 @ 01:40:31
URL: http://jenniiferheedstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0