grattis h på 13-års dagen!

jag hade visst missat att min lillebror blev 13 idag! grattis henrik!
fan va fort det går! det var ju inte längesen snorungen var åtta. Dock så är ju faktiskt både han och andreas lite efter i utveckligen eftersom att båda trodde att jag hade snopp tills dom var 10&11, då jag faktiskt fick lära dom att 'henrik, en flicka har inte snopp. hon har pulla'. ja, det lät väl typ så. om inte jag eller steffy hade sagt det så hade dom säkert fortfarande trott att jag får ont i snoppen om jag gör illa mig mellan benen. ja, det är inte vara lätt att vara i tonåren.
nu är det inte långt kvar innan han springer omkring och ballar tjejer på stjärten och juckar på allt med hål. men det är ju tonår, i guess..
Anyway.. jag har precis tryckt i mig en tallrik med en köttbit och massa sallad på! kanske inte det godaste jag har ätit, men ack så mättande!
eller, nej.. men man blir mätt.. bara mätt..
nu har jag också mailat om magsår till ewa. (det blev inte ilieus, utan magsår). fan va längtar till skolan! Jag vill inte apu:a, jag vill gå i skolan och träffa mysiga människor! jag vill inte ha uppsatt hår, tråkiga kläder och lukta tant hela dagarna. hjälp!
Om en dryg timme ska jag pysa till jobbet, så jag har lite tid att slå ihjäl med ingenting alls. puss påer! :)

today, i'm wearing this. (eller jag gjorde, tills jag ångrade mig. haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0