hemma

Kom hem från yogan för ett tag sen, så nu har jag tvättat ansiktet, och druckit en proteindrink. inte helt fel! Förutom att proteindrinken smakade skit, men jaja, det är smällar man får ta.
Så, hur har dagen varit?- Jo, det har varit bra. väldigt bra. så bra att jag har varit glad hela dagen, jag kan faktiskt inte komma på något dåligt att med dagen. Sånt gillas! Imorgon har jag sovmorgon också, och det gillas ännu mer! Jag måste maila ewa också och höra om jag ska äta i skolan eller om jag ska knalla hem.. har faktiskt ingen aning. jag ska vara på hällbacka, ett ålderdomshem en bit från mig. Sommarjobbade där i somras och blev seriöst ledsen när jag skulle sluta jobba, alla gamla tanter och gubbar var ju så mysiga! Innan jag kom dit så har jag inte velat vara i närheten av gamla människor, inte rädd, men jag har liksom inte velat vara i närheten av dom, men det blev helt ändrat efter det att jag var där i somras. Det ska bli riktigt kul att komma tillbaka. nu är det ju bara till att hoppas att dom kommer ihåg mig. haha! Näe, nu ska jag titta runt lite, sen blir det tandborstning, och sen svensson svensson. kanske hinner med ett inlägg innan jag går och lägger mig också. puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0