kuddberg och snuskungar



Inatt ska jag mysa ner mig i ett kuddberg!
Åh, det är det bästa jag vet. att bygga upp massa kuddar, sen när man lägger sig så sjunker man ner i kuddarna, så att man blir liksom inbyggd. det är underbart!
fast det tycker såklart inte becca. näe, utan det första hon gör när hon lägger sig i sängen är att kasta bort alla mina kuddar som jag så fint och omsorgsfullt har byggt upp åt min käre väninna. men det är ju förstås bara en fis i rymden för henne. nej, hon vill gärna ligga som ett barn, i typ, fosterställning eller på mage med armarna över huvudet, medans jag ligger på rygg med båda händerna över bröstet. jaja, nog om det..
nyss kom jag iallefall in i mina småbröders rum, där dom har stängt in sig sen i fredags.. så jäkla äckliga! anyway, jag kommer in där och får en stinkbomb i ansiktet. det luktade så sjukt illa så jag höll seriöst på att spy, ingen ordspya, utan en riktigt fet slängspya.. det är totalt omöjligt för en normal gott-doftande människa att vara i rummet. så där kan dom gott sitta. usch! Imorgon ska jag tvinga henrik att duscha, han har säkert inte gjort det sen han kom.. om inte mamma har tvingat valpen.. andreas är inte bättre han..

jaja, nu ska jag tvätta av mig sminket, byta om och borsta tänderna.. sen ska jag ligga och bara ligga.
fasen så skönt! Godnatt

Kommentarer
Postat av: paulina

Jora om jag får säga det själv så är jag nog rätt så begåvad

2009-02-24 @ 01:05:44
URL: http://paow.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0