lördag

somnade hemma hos sickan igår.
gick hit efter jobbet kvart över nio, sen gick vi hem till daniel en stund där det var fest. lite pinsamt att komma dit i sickans mystofflor och mjukiskläder, men becca och han bor grannar så jag brydde mig inte så mycket.
ikväll blir det iallefall fest, jag ska dricka öl för första gången på länge.. eller, jag och becca drack en varsin öl igår, men räknas inte. en gång är ingen gång, som man brukar säga. :b
känner att det var alldeles för längesen jag drack och träffade folk, eftersom att jag och becca har stängt oss på mitt rum med varsin data dom senaste helgerna. det är inte okej..
jaja, nu ska jag kramas lite med min bästa vän och sen knalla hem. puss! :)


                                           här har vi henne! den omtalade och berömda, sickan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0